woensdag 25 november 2009

De muppets doen DAT lied

Het is weer die tijd van het jaar. Regen, wind, pakjes en straks komen de afgezaagde bomen in de huiskamer weer. En natuurlijk is er de Top 2000. Waar ik eigenlijk nooit naar luister maar die tegen het echte eind van het jaar niet te vermijden is.

En altijd staat DAT nummer ergens op 1, 2 of zo'n getal. Alsof er daarna niets meer gebeurd is. Alsof er daarvoor nooit wat gebeurde. Het galmt, giert en gilt. En het gaat maar door.

Covers vallen vaak tegen. Maar deze is prachtig. Beter zelfs.

12 opmerkingen:

Mariandoet23dingen zei

*schatert*

( ik kende deze nog niet, bedankt Ton haha, zou een mop zijn als ze het aandurfden om deze te laten horen bij de Top 2000 )

23kaatje zei

Geweldig ! Deze kan je ook wel doorplaatsen ?
Ik vind het origineel zo'n vreselijk nummer, deze daarentegen is top ;-)

Unknown zei

Jim Henson heeft het wel begrepen hoe hij een lach op mijn gezicht moet toveren zo 's ochtends vroeg...

Ton de Kruyff zei

Fijn he? Misschien moet er een "welk lied zou je vermupped willen zien/horen worden?" prijsvraag komen.

Jan Kaldenbach zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Jan Kaldenbach zei

Top. Animal rules! Wat dacht je van dit lied?

Ton de Kruyff zei

Mooi. En zo gevoelig ook.
Maar nu we toch aan het linken slaan, deze mag er ook best zijn.

AnneT zei

deze is ook leuk met wat freestyle op t eind

AnneT zei

deze dus

Ton de Kruyff zei

Gezien de hoeveelheid reacties is het denk ik het best dat ik dit blog maar ga omvormen tot Muppetblog :)

AnneT zei

De muppets doen wat iedereen zelf zo graag zou doen.Ik vind trouwens DAT lied best een heel knap nummer (moet ik me schamen?).

Ton de Kruyff zei

@AnneT. Schamen, schamen, dat is nu ook weer zoiets. Laten we het gewoon er gewoon niet meer over hebben.