zondag 21 februari 2010

Unhappy Hipsters

Een site waar sinds kort een rss aanhangt is Unhappy Hipsters. Ik weet niet meer hoe ik er terecht kwam. Maar het is een fijne plek.
Een beetje wrang.
Een beetje om te lachen, of te grimlachen.

Het zijn niet meer dan foto's. Van architectuur. Met wat mensen.
En een tekstje.

Je moet er niet teveel van achter elkaar zien. Per dag twee of zo, dat is precies genoeg.

Voorbeeldje.


Both considered this “quality time.”


Ok, nog ééntje dan.


Believe it or not, it was one of their more successful parties.

De ondertitel van Unhappy Hipsters is: It's lonely in the modern world.
De leegte, die is mooi. Of zoiets.

4 opmerkingen:

Mariandoet23dingen zei

een soort peter van straaten via foto's..
beetje triestig vind ik het.

schrijverdezes zei

De foto's bevallen me, de teksten daarentegen irriteren me door hun volstrekte overbodigheid én (daardoor) opdringerigheid...

Oakwood zei

De geregiseerde leegte doet me weinig...het levert mooie plaatjes op that's it.

Anoniem zei

Bedankt voor de tip!
Erg geestig, meestal dan. Al die cleane architectuurfoto's die nu eens van een andere kant bekeken worden...
En wat doet Piet Hein Eek op die onderste foto?