zondag 14 februari 2010

Een trui voor Valentijn

Valentijnsdag. Waar is dat toch zo plots vandaan gekomen? Ik kan me niet herinneren dat die dag vroeger ook zo'n enthousiasme bij de mensheid losmaakte.

Maar het is een aardige aanleiding om onderstaande video even in dit blog te plakken.
Found Footage Fstival is een website waar oude opnames op VHS zijn overgezet naar een modern format zodat we ook nu nog kunnen genieten van die prachtige jaren '80.

De mannen in het filmpje zijn, misschien onbedoeld, hilarisch. Of triest. Maar zelf vind ik de truien die af en toe opduiken ook meer dan erg de moeite waard.

7 opmerkingen:

zwaan zei

Heel geestig, de gehoornde man mag er ook zijn!

Mariandoet23dingen zei

juist door jouw laatste zin over die truien wordt het nog hilarischer!!

Ton de Kruyff zei

"A sweater a day keeps the doctor away" moeten sommigen van die mannen misschien gedacht hebben. Iets anders zullen ze toch met zo'n trui niet uit hebben willen stralen gok ik.

Wilma van den Brink zei

Als Wilma moet ik natuurlijk gaan voor Fred (Flinstones) Maar ik pas toch maar daarvoor :-) Erg leuk filmpje! Ben benieuwd hoe het met de mannen afgelopen is.

Unknown zei

Hij is weer briljant die "Weird Al" Yankovic".
Bye mom.

23kaatje zei

heel vreemd dat ze vrijgezel zijn hoor...

Ton de Kruyff zei

Helaas vertelt het blog waar het filmpje vanaf komt niet hoe het met de mannen is afgelopen. Dat is jammer. Ik had best een video willen zien waarin ze, ws rood van schaamte, terugkeken op hun optreden.