woensdag 1 december 2010

Filmpjes aan elkaar plakken met Dragontape



Een tijdje terug las ik al iets over Dragontape, probeerde het en vergat de site vervolgens weer. Jeroen blogde er een paar dagen terug over en omdat er nu, ik zit in een door de kou totaal uitgestorven uitleen, toch even niets te doen is kan ik er ook wel iets over tikken. Zo blijven de vingers tenminste ook wat warmer.

Met Dragontape (een account is gratis en voor je het weet ben je geregistreerd) kun je naar YouTube video's zoeken en die vervolgens achter elkaar plakken tot een lange film. En die film kun je delen via een url of gewoon embedden in je blog of op de website.

Meer kan ik er niet van maken. En het moeilijker maken lukt ook niet.
Handig en een uitkomst voor mensen die, zoals ik, van hun YouTubekanaal een bonte verzameling zooi hebben gemaakt. Met Dargontape kan ik zo filmpjes die iets met de bibliotheek te maken hebben achter elkaar plakken en laten zien.
Zonder dat mensen weer eens struikelen over een springerig muziekfilmpje.

Hé, een klant. Ik ga wat anders doen.

1 opmerking:

Jeroen de Boer zei

dank voor de vermelding:-)