maandag 24 augustus 2009

Stupeflix, the movie

Flickr is mooi, Flickr is prachtig maar zo'n fotopresentatie kan toch wat statisch worden.

Vorige week las ik ergens iets over Stupeflix. Het was NIEUW!, het was MOOI!, het was BETER! Nu kennen de doorgewinterde inlognamen- en wachtwoordenverzamelaars die termen zo langzamerhand wel maar ik moet zeggen, Stupeflix is handig.
Je kunt er je foto's naar uploaden, daar weer tekstjes onder zetten, effecten meegeven, je kunt er ook nog een video tussen proppen en je kan er een muziekje onder zetten. Van dit alles maken ze dan in een handomdraai bij Stupeflix een filmpje.

Omdat ik maar een beperkt aantal foto's op de thuispc heb staan heb ik de foto's die al eerder in dit blog stonden van een wandeling door Den Helder weer gebruikt, paar zinnen eronder gezet en een muziekje erbij gedaan. OK, de zinnen gaan te vlug en de efecten hadden wat beter overdacht kunnen worden maar het was dan ook maar een test en de test was in 10 minuten gemaakt.
Het muziekje is van Soil & Pimp Sessions en heet "We want more". Die titel past wel bij Stupeflix.

8 opmerkingen:

AnneT zei

ik vind de te vlugge zinnen erg grappig en ook wel weer heel goed bij de muziek passen.Moest er erg om lachen

Mariandoet23dingen zei

ik heb de tranen over mijn wangen rollen van het lachen whahahahahaha!! Wat een zenuwenmuziekje en dan die boot die er toch niet meer is enzo hahahaha.... zo hou ik toch wel een beetje van DH ...

hihi..

Ton de Kruyff zei

Probeer ik eens iets nieuws, maak ik onbedoeld weer een lachfilm.

Unknown zei

"Den Helder on steroids"

bloggnuss zei

Ik werd helemaal misselijk van al die bewegende beelden(maarja ik word al misselijk als ik op een Gispen stoel zit) en die muziek is ook niet gelijk geruststellend, maar voor de rest was het lachen.

Ton de Kruyff zei

@bloggnuss Dat je misselijk wordt op een Gispen stoel is gewoon omdat je weet dat je hem niet mag houden.

Claudia Schreuder zei

Leuke filmpjes!

23kaatje zei

Primatourtje erbij kan geen kwaad....