donderdag 16 maart 2023

Poezenfoto's helpen misschien nog.

Nu zou ik eigenlijk een blogje schrijven over de gezondheidszorg in dit land, en hoe dat te maken heeft met het sparen van plastic doppen. Maar ook in Bulgarije is het de dag na de avond daarvoor. 

Dus, omdat het vandaag toch regent las ik de opmerkingen op mijn Twitterlijn over de verkiezingen van gisteren. Over dat het vanzelf wel implodeert want dat doen "dat soort" partijen altijd. Of dat het allemaal gewoon de zoveelste verschuiving op rechts is. En dat er internationale verdragen zijn waar "men" zich aan moet houden. Al met al, het lijkt rot maar het valt vast wel weer mee. 

Zelf denk ik dat vandaag alleen poezenfoto's nog helpen. Maar ik woon in een land dat al veel langer niet meer functioneert. 


Lenie en Henk. Henk kan ondertussen alweer al zijn benen gebruiken. 


Lies onder de kachel in de keuken. Lies is ondertussen gesteriliseerd en overweegt binnen  te komen wonen. Ze laat het ons nog weten.


Ollie en Wim liggen soms heel gezellig bij elkaar. Al moet daar dan wel bij gezegd worden dat ze gewoon alle twee op die plek willen liggen en de ander maakt geen plaats.


En Gijs? Gijs is een tevreden poes. Gijs slaapt.





1 opmerking:

Niek zei

Wat een heerlijk blog. Dat kon ik precies nu goed gebruiken.