maandag 1 november 2010

Peter Rabbit op de iPad



Met de boekjes over Peter Rabbit heb ik nooit iets gehad. Hoogstens was ik in de tijd dat ik in een boekhandel werkte blij met die boekjes. Ideale cadeaudingetjes waren het, en omzet is best fijn.
Maar verder, Flopsy, Dopsy, Fluffy of Muffy, het zal allemaal wel.

Maar ik moet eerlijk toegeven, PopOut! the tale of Peter Rabbit voor de iPad ziet er mooi uit. Tenminste, op het promofilmpje ziet het er mooi uit. Zo te zien blijft het dicht bij het orgineel en is er niet gekozen voor een volledig rondhupsend adhd konijntje dat je scherm vervuilt. De makers keken naar al bestaande pop-up boeken en bouwden een soortgelijke functie in. En natuurlijk kun je er nog heel veel meer dingen mee.

In Europa is het appje nog niet te krijgen. Iets met rechten geloof ik.

Geen opmerkingen: